Voedingsverandering

Voedingschema's

Wat is een voedingsschema?

Dagelijks zijn wij bezig met voeding. Je bedenkt wat je wilt eten, boodschappen halen, eten bereiden en het werkelijk opeten van je voeding. Er zijn een hoop mogelijkheden wanneer het aankomt op ons dagelijks voedingspatroon.  Daarnaast heeft ieder zijn eigen voedingsstijl. Hierbij kun je denken aan onder andere: vegetarisch (geen vlees), veganistisch (geen dierlijke producten), biologisch en keto (koolhydraat arm).

Er zijn zoveel keuzes te maken in voeding, daarnaast hebben we ook onze eigen smaak en weten we wat wij lekker vinden. Hierdoor is het lastig om je aan een dieet te houden. Ook bij een dieet of vaste voedingsstijl zijn er meerdere mogelijkheden om te werken aan je gezondheid. Hierbij mag je best af en toe wat slechts eten.  Om een dieet, een gezonde voedingsstijl, vol te kunnen houden, hierbij te weten welke boodschappen je nodig heb en gemotiveerd te blijven, gaan wij samen een persoonlijk voedingsschema opstellen.

Gezond voedingspatroon

Elke voedingspatroon heeft voor en nadelen. Ondanks dat ben ik ervan overtuigt dat voor eenieder iets anders werkt. Dan mogen er nog zoveel wetenschappelijke onderzoeken zijn omtrent voeding, maar kunnen we ook concluderen dat deze studies jaarlijks worden verbeterd. Voeding is in de eerste plaats een levensbehoefte en daarnaast wordt het gebruik van voeding steeds belangrijker. De kennis over voeding is volop in ontwikkeling en we zullen hier steeds meer over te weten komen.

Voedingspatroon aanhouden

Het is normaal om je voedingsoverzicht kwijt te zijn. Hierdoor kan er onzekerheid ontstaan en zou je terug kunnen vallen in je oude voedingspatroon. Dit gaan wij samen voorkomen. Samen gaan wij het juiste voedingspatroon voor jou opstellen. Waarbij eetmogelijkheden en strategieën besproken zullen worden.

Passend voedingspatroon en doelen stellen

Samen zullen wij kijken naar jouw vraag en doel. Dit kan zijn spiermassa vergroten, afvallen en of willen weten wat je eet. Samen gaan wij ervoor zorgen dat jij je bewust wordt van je voeding en je een gezond voedingspatroon gaat ontwikkelen. Gedurende het verbeteren van je voeding, zal je merken dat je meer energie gaat opbouwen en je fitter gaat voelen.

Na aanvang van jou wens kan ik je begeleiden en uiteindelijk leren je spiermassa met voeding te vergoten. Ik kan je helpen door middel van voeding, af te vallen en zo veel mogelijk spiermassa te behouden.

Trainingsschema’s

Loop je vast in of buiten de sportschool met je oefeningen, dan kan ik samen met jou gaan kijken naar een trainingsschema wat aansluit bij jouw behoeften. Dit kan zijn droog trainen (afvallen), aankomen (spiermassa vergroten) en fit worden.

Ben nieuwsgierig geworden?

Meld je dan aan voor het 1 op 1 werken met mij als jou persoonlijke lichamelijke- en voedingscoach. Ik ben er klaar voor en jij?

Optie 1

Trainingsschema
29
95
eenmalig
  • Persoonlijk trainingsschema
  • Afvallen en/of spieropbouw
  • Optimaal resultaat
  • Tips & Tricks
  • Uitgebreide intake

Optie 2

Trainings-, activiteiten- en voedingsschema
54
95
Per maand
  • 3 maanden + 1 introweek
  • Persoonlijk trainingsschema
  • Persoonlijk voedingsschema
  • Persoonlijk activiteitenschema
  • Afvallen en/of spieropbouw
  • Digitale metingen om de 2 weken
  • Optimaal resultaat
  • 24 uur per dag bereikbaar
  • Uitgebreide intake

Optie 3

Trainings-, activiteiten- en voedingsschema
49
95
Per maand
  • 6 maanden + 1 introweek
  • Persoonlijk trainingsschema
  • Persoonlijk voedingsschema
  • Persoonlijk activiteitenschema
  • Afvallen en/of spieropbouw
  • Digitale metingen om de 2 weken
  • Optimaal resultaat
  • 24 uur per dag bereikbaar
  • Uitgebreide intake
Meest gekozen

Toelichting paketten:

* Trainingsschema voor 2 maanden (29,95 euro)

Het trainingsschema is passend bij jouw persoonlijke wensen. Het schema wordt opgesteld aan de hand van; hoe vaak jij wilt trainen in de sportschool en zal gericht zijn op jouw wens om af te vallen en/of spieren op te bouwen. Het schema moet passend zijn voor jou, zodat er resultaat geboekt gaat worden en jij je er prettig bij voelt.

Als jouw wens is om af te vallen, gaan wij ons focussen op een wat intensiveren work-out. Wil jij spiermassa opbouwen, dan zullen wij rustpauzes tussen de sets plaatsen met de juiste oefeningen, waardoor jij sterker zult worden.

Optimaal resultaat gaan wij bereiken door samen te kijken naar een passend trainingsschema, dat aansluit bij jouw wensen en behoeften. Hierdoor zal je gemotiveerder zijn om je aan je trainingsschema te houden, waardoor je resultaten zult boeken.

Bij het trainingsschema krijg je een handout met handvatten, die je kan gebruiken om vooruitgang te blijven boeken.

Eenmalige kosten van 29,95 euro.

Indien jij geen ervaring heb met een voedingsschema, raad ik je aan om te kiezen voor optie 2 of optie 3.
Voeding is een belangrijk onderdeel om tijdens je trainingen resultaten te boeken.

* Trainings-, activiteiten- en voedingsschema voor 3 maanden + 1 introweek (164,95 euro) / 6 maanden + 1 introweek (299,95 euro)

Het trainingsschema is passend bij jouw persoonlijke wensen. Het schema wordt opgesteld aan de hand van: hoe vaak jij wil trainen in de sportschool en zal gericht zijn op jouw wens om af te vallen en of spieren op te bouwen. Het schema moet passend zijn voor jou, zodat er resultaat geboekt zal worden en jij je er prettig bij voelt.

Dit bestaat uit een voedingsschema gebaseerd op jou behoeften en doel.

Met het persoonlijk activiteitenschema houden we rekening met activiteiten buiten de (sportschool > dit is tevens niet noodzakelijk) om bijvoorbeeld dansen, wandelen, rennen of fietsen.

Als jouw wens is om af te vallen, gaan wij ons focussen op een wat intensiveren work-out. Wil jij spiermassa opbouwen, dan zullen wij extra rustpauzes tussen de sets plaatsen met de juiste oefeningen, waardoor jij sterker zult worden.

Om de twee weken herzien we jouw progressie, hierdoor wordt stilstaan in je gewicht beperkt. Omdat we op deze manier snel kunnen handelen tot streven van perfectie.

Optimaal resultaat gaan wij bereiken door samen te kijken naar een passend voeding en trainingsschema, dat aansluit bij jouw wensen en behoeften. Hierdoor zal jij gemotiveerder zijn om je aan je schema’s te houden, waardoor jij resultaten zult boeken.

Ik ben gedurende jouw lidmaatschap bereikbaar voor je vragen.

Optie 2: Duur voedingsschema: 3 maanden + 1 intro week voor het opstellen van jouw plan. 54,95 per maand x 3 = 164,85 totaal bedrag.

Optie 3: Duur voedingsschema: 6 maanden + 1 intro week voor het opstellen van jouw plan. 49,95 per maand x 6 = 299,75 totaal bedrag.