Voedingsverandering

Veel gestelde vragen

De progamma’s die ik je aanbiedt zijn afgestemd op jouw persoonlijke behoeften. Het beste resultaat zal je krijgen, wanneer je jezelf goed aan de voeding en trainingsschema’s weet te houden.

Als jij je heb aangemeld beginnen we gelijk met de intro schema’s . Daarnaast ontvang je een vragenlijst, zodat ik een goed beeld krijg van jouw wensen en eetpatroon.

Zolang jij lid bent van ‘voedingsverandering.nl’ lever ik jou progamma’s en sta ik open voor je vragen.

Ja, dat kan. Al zal ik het je afraden, omdat alcohol gebruik niet bevorderlijk is voor jouw gezondheid en programma.

Het kan voorkomen dat wanneer jij nieuw bent met krachtraining je spiermassa kan opbouwen tijdens het afvallen (droogtrainen). Leg hier niet je focus op. Dit komt echter niet vaak voor. Het is over het algemeen niet mogelijk om af te vallen en aan te komen. Belangrijk is dat je een van beide opties kiest om de beste resultaten te behalen.

.

Dit is een vraag die vaak gesteld word. Een cheatdag is meer een mentale beloning dan dat het helpend is voor jouw lichaam. Wanneer we het zwart - wit bekijken zou het zonden zijn als jij je de hele week strak aan je schema heb gehouden en een gedeelte daarvan op zaterdag er weer bij zou eten. Om deze reden maak ik gebruik van een beloningssysteem (refeed). Wanneer je merkt dat je niet of minder gemotiveerd bent om je strak aan je schema’s te houden, kunnen we een beloningssysteem inzetten.

Staat jouw vraag er niet bij?